Vaša košarica

je trenutno prazna.

Ta stran uporablja piškotke
S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši nakup, naprednejše funkcije in spletno analitiko. Ali dovolite nameščanje piškotkov na svojo napravo?
Dovolim uporabo piškotkov
Več informacij o piškotkih
Za pomoč pri nakupu ali naročilo pokličite na:080 10 91
kosmodisk

Za pomoč pri nakupu ali naročilo pokličite na:

080 10 91

top

Strokovnjak svetuje

Nasveti za zdravo hrbtenico
bottom
Obiščite tudi
Telovadna žoga
ID: AKD75

Izboljšuje moč, vzdržljivost, gibčnost in ravnotežje telesa. Idealna za sedenje, vadbo in sprostitev. Priporočajo jo zdravniki.

Vaša cena: 20,90 €

Telovadne žoge so priljubljene tako med strokovnjaki (terapevti, zdravniki, …) kot tudi med običajnimi ljudmi, saj je vadba z njimi zabavna, varna in učinkovita. Ta edinstven način vadbe je primeren za vse generacije, in se uporablja ne le v rekreativne, temveč tudi v terapevtske namene.

KOSMODISK LIFE telovadna žoga je enostavna za uporabo, izboljšuje vzdržljivost, krepi mišice, in izboljšuje gibčnost ter ravnotežje celega telesa.

Paket KOSMODISK LIFE Telovadna žoga vsebuje:

  • telovadno žogo
  • priročnik s programom vaj z žogo
  • DARILO: tlačilko

Žogo lahko uporabimo tudi kot nadomestek pisarniškega stola, ter tako poskrbimo za t.i. “aktivno sedenje”. Žoga ima premer 65 cm in je modre barve.

NASVET: Svetujemo vam, da upoštevate navodila in se pred pričetkom vadbe posvetujete z vašim osebnim zdravnikom ali terapevtom.
Uživajte v vadbi s KOSMODISK LIFE Telovadno žogo!

PREDNOSTI & LASTNOSTI:

  • Izboljšuje moč, vzdržljivost, gibčnost in ravnotežje telesa
  • Idealna za sedenje, vadbo in sprostitev
  • Primerna za vse starosti in zahtevnostne stopnje
  • Uporabljajo jo tudi vrhunski športniki
  • Priporočajo jo zdravniki
  • Tveganja ni / Možnost vračila v 30 dneh

Zabavajte se ob izvajanju vaj na telovadni žogi

KOSMODISK LIFE Telovadna žogaTelovadna žoga je odličen pripomoček za krepitev trebušnih mišic, prav tako pa vam pomaga doseči tudi bolj "nedostopne" mišice ter izboljšuje občutek za ravnotežje in splošno koordinacijo.

Fitnes oziroma telovadne žoge že dlje časa s pridom uporabljajo v fizioterapiji. Že samo sedenje na njej ugodno deluje na hrbtenico, saj omogoča nevtralen položaj med sedenjem (zato jih pogosto uporabljajo namesto pisarniških stolov) in spodbuja k delovanju vseh mišic trupa – trebušnih, zadnjičnih in hrbtnih.

Vaje za trup krepijo mišice trupa, torej trebušne, hrbtne in medenične mišice. S telovadno žogo lahko izvajate številne vaje za trup.

Telovadne žoge so na voljo v številnih velikostih. Za večino vaj boste potrebovali takšno žogo, da boste pri sedenju na njej s stopali plosko na tleh kolena imeli pokrčena pod pravim kotom. In bolj ko je žoga trdna, težja bo vadba.

Vsako vajo za trup ponovite po petkrat. Med vadbo dihajte sproščeno in globoko. Med vsako vajo se osredotočite na krčenje vaše najgloblje trebušne mišice. To je tista mišica, ki jo začutite kadar kašljate. Sčasoma, ko boste postali močnejši, postopoma povečajte število ponovitev na 10 do 15.

No, pa začnimo!

Vaja 1: Trebušnjaki

Ste že naveličani klasičnih »trebušnjakov«? Ta vaja bo nekoliko zahtevnejša. Že samo vzdrževanje ravnotežja je odlična vaja za trup!

Usedite se na žogo s stopali plosko na tleh in v širini kolkov. Hrbet imejte zravnan. Roke prekrižajte na prsih. Napnite trebušne mišice in se nagnite nazaj, da začnejo trebušne mišice delati. Zadržite ta položaj za tri globoke vdihe, nato se dvignite v začetni položaj in vajo ponovite.

Trebušnjaki na telovadni žogi


Vaja 2: Sklece na žogi

Sklece so enkratne, toda, ste kdaj poskusili takšne?! Ta vaja je odlična za tiste, ki imate težave s stabilnostjo v ramenih.

Začnite tako, da ležite na žogi oprti na roke, z dlanmi na tleh v širini ramen in zapestji točno pod rameni. Komolci naj bodo stegnjeni, vendar ne togi. Nato po rokah hodite 3-4 korake naprej in nazaj. Dlje ko boste od žoge, težja bo vaja. Vajo ponovite.

Sklece na telovadni žogi


Vaja 3: Sklece na žogi

To vajo izvajate kot običajne sklece, s tem da imate roke na žogi. Pri tem delajo vaše prsne in ramenske mišice ter tricepsi. Izvajajte različne vrste sklec in postopoma boste ugotovili, da lahko naredite vse več in več ponovitev. Izvajate lahko tudi različico te vaje na kolenih.

Dlani postavite na žogo, stopala dajte skupaj. Trup počasi spustite, da se s prsmi dotaknete žoge in pri tem vdihnite. Pazite, da vam boki ne padejo navzdol. Izdihnite, ko se odrinete navzgor. Vajo ponovite.

Sklece na žogi - 2. del


Vaja 4: Dvig s trebušnimi mišicami

Ta različica trebušnjakov vam ne bo pustila goljufati! Tukaj se morate osredotočiti na to, da se dvignete samo s pomočjo trebušnih mišic. Ko se boste v tem že malo izurili, boste opazili, da so vaše trebušne mišice trdne kot skala, vaše ravnotežje in drža pa vse boljša!

Ulezite se na žogo, tako da bo vaš križ na vrhu, roke pa ob straneh. S trebušnimi mišicami se povlecite navzgor in pri tem vdihnite. Pazite, da stopal ne dvignete s tal. Dvignite se in roke stegnite predse. Nato se počasi spustite nazaj dol in izdihnite, pri čemer pazite, da hrbta preveč ne usločite. Vajo ponovite.

Dvig s trebušnimi mišicami

Pred uporabo Telovadne žoge KOSMODISK LIFE natančno preberite spodnja navodila in varnostna opozorila.

  • Pred izvajanjem vaj se posvetujte s svojim osebnim zdravnikom.
  • Če začutite bolčeino, takoj prenehajte z vadbo in se posvetujte z zdravnikom.
  • Priporočamo udobna športna oblačila in obutev, da se izognete morebitnim zdrsom.
  • Ne pozabite na pravilno dihanje.

NAVODILA ZA NAPIHOVANJE:

  • Telovadno žogo KOSMODISK LIFE pravilno napihnite tako, da uporabite TLAČILKO in PLASTIČNI ZAMAŠEK (priložena paketu).
  • Telovadno žogo in tlačilko vzamete iz plastične vrečke. Povsem normalno je, da je žoga pred prvo uporabo nekoliko zgubana.
  • Preden začnete z napihovanjem, pustite, da žoga doseže dnevno temperaturo.
  • Odstranite bel plastični zamašek na žogi, namestite na tlačilko večji nastavek in ga vstavite v odprtino na žogi. Trdno primite z eno roko.
  • Žogo napihujte toliko časa, da doseže 80% odstotkov njene končne velikosti oziroma 55 centimetrov. Če boste napihovali z priloženo tlačilko, boste za to porabili 15 – 20 minut časa. Ko končate, vstaviti v žogo zamašek.
  • Priporočljivo je, da žogo pustite mirovati vsaj kakšno uro, da omogočite, da se material privadi, preden žogo napihnete do maksimuma.
  • Po izteku priporočenega časa, nadaljujte z napihovanjem in ponovite zgoraj opisan postopek. Žogo napihnite do njegove končne velikosti (65 cm) in na koncu vstavite zamašek.


Zadovoljni uporabniki
STANKO SOBOČAN, kmetovalec

»KOSMODISK ACTIVE me je ozdravil bolečin - to lahko potrdim vsakemu.«

© 2008, Studio Moderna d.o.o. | Kontakt | Tel. 080 10 91 E-MAIL: kosmodisk@studio-moderna.com | KOSMODISK International

Telefon: + 386 1 58 99 900

Studio Moderna, finančne in intelektualne storitve ter trgovina, d.o.o., Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi, matična številka: 5566975, davčna številka: SI-95400818, št. registrskega vložka: 1/5174/00, osnovni kapital: 1.260.724,42 EUR. Studio Moderna, d.o.o., je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost.